Tema: Re: android apps siust nuotraukom
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-05-02 15:56:04
Pas mane Gingerbread, tai yra šita opcija kurią aprašiau.

Kątik išbandžiau, tai pas mane an samsungo būnant galerijoj, paspaudi
apačioj kairį klavišą (kaip jį pavadint? opšinz? žodž, manau supratai apie
ką kalbu), ir tada galiu daryt multi-select'ą. Kažkur dar mačiau per tą
kairį klavišą gali rast pasirinkima Batch mode ar kažką panašaus, tada gali
žymėt kelis reikiamus failus.

Kitas variantas, eini į gmailą per webbrowserį (aš naudoju Dolphin,
nerealiai jis man limpa), scrollini į apačią, renkiesi Desktop version,
gauni gmailą kaip ant koNpo, ir tada rašydamas mailą darai Attach more
files, ir ten leidžia 10 ar 20 prikabint. Gal bus kiek patogiau.

"HDi"  wrote in message news:jnraco$3tf$1@trimpas.omnitel.net...

kai palaikai ismeta lentute kurioje duoda rinktis edit, share,edit,view,set
as ir tt. :(