Tema: Re: kartais neprisiskambina i omnio abonenta
Autorius: Glebas
Data: 2012-04-25 08:46:36
Man taip buvo, kad man (į Omnitel) skambinatys Tele2 (bent jau tokius žinau,
gal yra buvo ir iš kitų operatorių), gaudavo pranešimą "toks numeris
nenaudojamas".
Man joks pranešimas apie tai, kad kažkas skambindavo, neateidavo. Todėl apie
šią problemą sužinojau tik kai keli žmonės man apie tai pasakė susitikę ir
paklausę koks dabar mano tel. numeris...
Omnitel pasiūlė nuostabų sprendimą - aš turėčiau pasakyti abonentams, kurie
neprisiskambina man, kad jie turi kreiptis į savo operatorių.
Tik va kaip man sužinoti kas man neprisiskambina tai niekaip nesugebėjo
paaiškinti...
Problema kažkokiu būdu dingo pradėjus rašyti bendrus laiškus į Omnitel ir
Tele2 su prašymais kaip nors išsiaiškinti tarpusavyje, nes tai jau ne
vartotojo, o operatorių tarpusavio susikalbėjimo bėdos...
Visokie 3G buvo išjungti visą laiką, reiškia tai neįtakojo.