Tema: Re: Ar yra pas Tele2 geresnių deal'ų nei skelbiami puslapyje?
Autorius: st
Data: 2016-08-05 16:55:14
man padejo pasakymas kad tada migruosiu I pildyk. tavo atveju 4eur neriboti
pokalbiai ir sms, + 1.5gb menesiui uz 3 eur. lygu viso 7 eur menesiui, negu
"kazkas panasaus" ka dabar turi uz 8eur su greiciausiai apribotom minutem
(netikrinau abonentu planu)
tik mano atvejis buvo pries metus, ir pildyko buterbrodas geriau
susideliojo, ir gavosi taviskis planas ~4.50eur.

"kaiser"  parašė naujienų news:no24bi$6b7$1@trimpas.omnitel.net...

Užsiregistravau, kad paskambintų su pasiūlymu. Bus matyt. Pernai kažkaip
panašiai dariau. Bet kai gali jiems kažką konkretaus pasakyti, biškį
lengviau IMO.