Tema: Re: Kur ekraną keist
Autorius: spakainas
Data: 2016-08-02 11:01:42
:D žiūriu net nenorėdamas kažkam ant nuospaudos užmyniau. Reikėjo postą
pradėt žodžiais "atsiprašau kad vis dar naudoju seną telefoną, bet ar
nepasakytumėt..."
O šiaip jei atvirai, tai tas senas aifonas vis dar veikia be priekaištų,
viskas darinėjasi akimirksniu, nelagina ir negliučina. Morališkai jau
kaip ir paseno, bet toks beveik sportinis interesas jį suremontuot. Buvo
minčių pasikeist, bet man asmeniškai naujų abalių dizainas labai
nepatinka, tie užapvalinti kraštai tai meh. Na ir ekrano/korpuso
santykis labai prastas, androidinių daug fainesnių prikepta šiuo metu,
imho. Įdomu kaip 7 atrodys, jei taip pat kaip 6, tai tikrai į android
stovyklą pereisiu.