Tema: Re: Istraukt foto/video is suduzusiu ekranu telefo
Autorius: Korke
Data: 2016-07-27 23:15:35
Butent, usb debug nebuvo ijungtas.
Ekranas mires konkreciai.
Backupint tai backupinu, bet cia merfio desnis toks, prifotkinau uzsienyje
per pora dienu, o ten data roaminga tai atjunges, buvau, tai tas turtas ir
likes kuri noretusi pasiekt.
Kortele buvo, bet ne I ja by default gi foto/video eina...

Man ekrano laikino pajungimo ideja irgi kaip vienintele galima svietesi...

Supratau perspektyvas, dekui parapijieciai uz apsvietima reikalo.