Tema: Re: Oneplus 3 vs ZTE nubia Z11 vs Xiaomi Mi5
Autorius: Arj
Data: 2016-07-25 10:57:45
nu nu. pirma nexus 5x - 289Eur
http://www.skytech.lt/lgh791a3bawh-nexus-32gb-quartz-white-1080x1920-hexacore-sd808-144ghz-182ghz-32gb-p-287788.html

yra dar ten pat salia LG G3 uz 245Eur
http://www.skytech.lt/d855-titanium-d855-titan-qhd-1440-2560-16gb-atmintis-2gb-ram-quadcore-ghz-camera-p-245574.html

O del to kad pasenes - va nesneai "pasiupgradinau" is nexus 5 I iphone 6s.
Pojutis - lyg downgrade butu. nedziugina kiek tikejausi, o kai kas ir
liudina (konkreciau - baterijos  laikymas - nexus5 paskutiniais metais
stipirai pagerejo tuo klausimu, taip pat ekranas)

"shadow"  parašė naujienų news:nn4g5o$ato$1@trimpas.omnitel.net...

"Exo"  parašė > Nexus 5x 350€ nafik išsipisinėt?

    -nuuuu,palyginai....
Jis jau dabar pasenes,apie dizaina is vis ner ka kalbet (mano supratimu).
Oneplus 3 kaina - 399,bei tiketina,jog bent jau metus-kitus nepataps
atgyvena.
Tik stai man 1+3 didziausias minusas-iskilusi kamera. Erzina,kai tapsnojamt
tel ant stalo jis 'supasi'.
Jei ne tai-net nedvejociau