Tema: Re: Q: galaxy S7 ar...
Autorius: efka
Data: 2016-07-15 10:55:36
2016-07-15 10:43, shadow rašė:

> "efka"  parašė > Visa laika _man_ geriausi buvo Sony rageliai.. ir dabar
> imciau-
> ale Xperia X Xperience dar nera prekyboj pas mus o ragelio reik ryt..
>
>     -nu 1 prie 1 mano situacija :)
> Skirtumas tik tas,kad nespaudzia laikas. Tai nusprendziau palaukti kol
> atsiras x performance.
> O kol tai ivyks,seku tendencijas kitaicu rinkoj. Maloniai stebina
> OnePlus,Xiaomi,Meizu aparatai.
> Jei Sony kaina 'uzlankstys' ar siaip netiks-greiciausiai imsiu viena ju.
> Bo kuo toliau,tuo labiau zymiuju brandu aparatu kainas pucia marketingas.
> [...]

Tai va kad tampausi as irgi :) Kol kas siandien susiradau stalciuje savo
Compact'a 3 -pasinaudosiu kol Perfomance atsiras..

Nors del kainos irgi abejoju- sony kaip visada garantuotai nepasikuklins..

Blyn - nu S7 visai tiktu pagal visus norus jei tai nebutu gnusmas su
savo interfeisu ir neteisingai isdeliotom knopkem ... :/