Tema: Re: LG traukiasii
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-07-05 23:26:17
On Tue, 05 Jul 2016 08:31:56 +0300, Rimas wrote:

> Tai koks čia jau zumzungas tave taip sužavėjo, kad net nusipirkai? :)
> Keikei iki negalėjimo gi tu juos :)

Tai kad nesuzavejo, tiesiog "ner ka pirkt". Kadangi N4 ekranas pasidare
mazokas plius nera LTE plius paskutine OS versija yra 5.1 tai tenka
ziuret kazka naujo. Galu gale, jau netoli 4 metai telefonui.

Kadangi man butinos fycios yra virveless krovimas + siauri remeliai +
didelis ekranas (5.2"...5.5") + padorus akumas (bent 2 dienom) tai kaip
ir ner daug is ko rinktis.

Nexusai siuo metu atpuola nes gurglius nebededa Qi, paskutinis "real
deal" buvo moto nexus 6. Bet anas nepadoriai platus ir akumas palyginti
slabnas. Ir vis dar brangus jei ieskot melyno su 64gb beigi irgi jau
nebepirmos jaunystes.

Taip vat be zumzungo nieko kito ir nebelieka. Ekrano rezoliucija pasieke
toki lygi, kad pentailo problemos akies neberezia. Visokius ten "dovanu"
gautus feisbukus galima nudizeiblinti, na o su zumzungo "groziais"
reikalu turiu tik settingsuose, t.y. px.
Hardwara zumzungas irgi ismoko daryt, pakeitus vada pasibaige ir plastic-
fantastic. Dabar korpusas savo kAkIbe netgi geriau uz vaisini benchmarka.

Situacija su updeitais pas zumzunga irgi pasitaise, updeitas i
marschmallow ikrito net ir i stalciuj gulinti testini S5.

Daugiau ar maziau kliuna tik "back" knopkes vieta bei ikyrus game toolzu
priminimai kad juos reiktu updeitinti. Nei as geiminu nei man idomu,
akivaizdzios knoPkes tam kad pasakyt kad uzsiciauptu nematyt. Cia
panasiai kaip iOS raginimai backupintis ju klaude.

--
kthxbai.