Tema: Re: USB-C rulz
Autorius: [mikro]
Data: 2016-06-09 11:18:24
tai fotkiu gi pilnas netas. uz s6 subjektyviai geriau tai tikrai, diena gal
didelio skirtumo ir nera, nakti geriau.
kaisti kazkiek syla, bet tikrai nedaug. kas gerai, kad syla jis kazkaip
beveik visas, gal del aliumo korpuso, tai nera taip, kad vienas kampas
karstas kaip tu neklausk, o visa kita salta (cia pas mano sena nexus4 taip
budavo, s6 irgi panasiai). kazkaip kai tolygiai biski siltesnis negu
standartiskai, tai nlb ir jaucias.
apie laikyma ka as tau pasakysiu. su visokiom navi jei neprijungtas ir per
pusdieni noro turint nudusinsi, savaitgali 2 paras atlaike ir dar
35procentai like buvo...
krc, tas lakumo laikymas man kazkaip nepisa, ipratau as smartus kraut naktim
kai miegu ir dzin, bile diena atkala...
bet vat mintiju, kad trenksiu s6 ir galvoju ar g5 imt, ar p9. kazkaip reiks
ryt ta p9 atiduot, tai liudesys, ziauriai patiko:)

"vist"  wrote in message news:nj9ucq$l55$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tas p9 fotkina? Ypač prietemoje. Labai įdomu. Ar labai kaista
kai pvz navi įjungta? Kiek baterija laiko aktyviai naudojant?

--

"[mikro]" <msn@microsoft.com> Wrote in message:
> [...]
> ji
> ant telefono type c, o kitam laido gale type a. (kas keista istikro). bet
> vat masinoj injungus I kazkoki no-name 2a pakroveja, su navi, bt, ir
> visada
> display on, irgi kraunasi su daina. nors ant to paties pakrovejo, s6 pvz
> vietoj lakydavos, arba po biski zemyn:)
>

> "Caponi"  wrote in message news:nj9fhe$fso$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tai yra ir Lietuvoj gyvai (bent jau Hama gamybos mačiau), aš čia daugiau
> apie patį faktą ir pirmas linkas iš Googlo iliustracijai buvo :-)

>>> su