Tema: Re: Android -> W10m
Autorius: Ged
Data: 2016-05-26 09:14:20
Nors mano nuomone negali buti laikoma kaip nesaliska, bet vistiek pasakysiu.

Mano siulymas butu kaip nors kur nors pasiskolinti telefona ir panesioti
kokias 2 dienas (ilgiau = geriau) ir pasiziureti ar tinka kaip jis
veikia, ergonomija, greitis, paprastumas, programeles, ekrano valdymas,
notificationai, emailu darbas ir t.t

Is savo asmenines patirties, nesioju tik win telefonus dar nuo WM laiku.
Atsirado galimybe turet Androidini nu ir meginu nes nu tai visi giria,
pilna programeliu, 85% rinkos ir t.t.

Nu ir ka, ir nieko. Beveik metus vis meginu pereiti, panesioju savaite,
per atostogas, per keliones ir vel griztu prie WP8 (WP10 nenaudoju
darbui). Ir tokia atgaiva, tai gerai kad patenkintas nesioju pora
menesiu, kol vel sugalvoju, nu gal reikia dar pameginti. Pameginu ir
griztu prie WP.

Gali but kad as nemoku kur nors ko nors nustatyti, gal but telefono
modelis man netinka (Motorola nexus 6p), bet nu niekaip nepavyksta man
pamegti jo.

Todel siulau ismeginti, o gal tu nesi tas 1% zmoniu kuriems patinka WP:)

Beto pripazistu kad specifiniu programeliu trukumas tikrai yra. ir jeigu
reikia ko nors labiau specifisko, tai gali but kad nera iseities kaip
tik nenaudot WP. Beje kai kurios esamos programeles WP yra smarkiai
apkarpytos palyginus su Androidais pvz waze, endomondo. ir nors man
uztenka ju kokiu yra, bet jeigu tau reikia endomondo rysio su pulso
matuokliu tai WP tiesiog nera tokios funkcijos ir tada pasirinkimas kaip
ir aiskesnis.

O WP man patinka interface, valdymas ir dar daug visokiu smulkmenu kuriu
nu tiesiog niekaip nesuradau Androide (tikiuosi kad nemokejau ir jos ten
yra). Beje paemiau zmonai Sony Z3 compact, tai kol kas man atrodo jis
daug mielesnis negu grynas Google androidas. Tada galbut reikia
susirasti kazkoki ten androido releasa ir susiflashinti - bet tai
darbas, o jeigu nepatiks tai ka daryt...

Ismegink:)

/Ged