Tema: Re: Omnitel sukalbami vadybininkai :)
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-04-14 14:59:43
na tai eini ir mojuoji tuo isėjimo koziriu. Ir jei tai nepadaro
ispudzio, tai daraisi isvada kad vadybininkas nedisponuoja informacija
apie tavo isskirtinuma. Po teisybei, kai dabartines rysio kainos ant
tiek mazos, man sunku patiket, kad galima pasiulyti kazka ypatingai
geriau. Vat duomenu rysio kainos dar truputi kandziojasi, bet tai
kandziojasi pas visus operatorius.