Tema: Re: 3G greitas įjungimas/išjungimas
Autorius: Ramunas
Data: 2016-04-13 14:08:16
"Deep Sleep Battery Saver" arba analogiška programa turėtų gelbėti.

O dėl baterijos nelaikymo reiktų gal priežastį surasti. Pas mane tai
pavyzdžiui buvo kai susiinstaliavau "LG TV PLUS" programą televizoriaus
valdymui. Išjungus televizorių per naktį 1/3 baterijos dingdavo. Prievarta
sustabdžius baterija laikydavo žymiai geriau.

"tOMZY"  wrote in message news:nei65s$6nj$1@trimpas.omnitel.net...

pabandžiau - irgi neveikia. ikonėlė su dviem rodyklytėm nukelia į
"data usage", o ikonėlė su užrašu "3G" dar į kitus nustatymus.