Tema: Re: Kaip elgtis su nauju akumu
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-04-12 21:35:21
On 4/11/16 21:29, bat0nas wrote:
> O aš kaip tik - laikau jį visada įjungtą.
> Mąstau maždaug taip:
>
> Keletą mėn. trumpiau tarnaujanti baterija (ir tai dar klausimas, ar aš
> tai pajusiu) yra palyginus niekis su nepatogumu, kurį patirdavau dėl
> lėto krovimosi. Su fastcharge Tiesiog pajungi, kol kokį nors reikaliuką
> sutvarkai ir jau įsikrauna +kelios dešimtys %.

Jei to reikia ir telefono nezadi ilgai laikyt tai tikrai px, galima
rizikuot.

Jei ne, tai kam tada ta rulete? Ipac kai baKterija gali nusibaigt ne
pora menesiu anksciau, o tarkim po kokiu 2 metu. O keiciasi ji pas S7
super hemarojnai, paslaugos kaina zumzungo servise gali but panasi i
telefono likutine kaina.
Siaip man super retai kada nutinka, kad reiktu laukt kol pasikraus
telefonas.