Tema: Re: iphone bedos
Autorius: Ram
Data: 2016-03-15 12:15:02
 prie to ,kad per 20 naudojimosi mobiliu metų ,su įvairiausiais
aparatais toks nesklandumas pasitaikė pirmą kartą .Nesakau ,kad tai
iPhonų sisteminė bėda ,net neabejoju ,kad tai konkretaus aparato ,ar
kaip minėjo Vinus sim'o kažkoks bugas ,ar nesuderinamumas ,nes eilę
metų tas sim'as naudotas su įvairiais modeliais be problemų .Kad
nekiltų klausimų ,kam ta seniena ,atsakau iš karto -kažkokia
korporatyvinė programėlė skirta būtent tam modeliui.Perkrauti
pabandysiu ,nors naudota tik ~ porą savaičių.