Tema: Re: News readeris Ios
Autorius: Vytautas
Data: 2016-03-10 19:51:35
esu nusipirkes mineta programa. naudojamas Ipad air. daug luzimu
nepastebeta, tiksliau viena programa kartais paluzta kai bandai
llietuviskoje klaviaturoje skaicius suvest, bet tai nebeda
kita beda, kad kai paleidi google, tai paspaudi kad galima ivedinet ieskoma
dalyka ir islenda klaviatura, (jei lietuviska ijungta), tai pats google
puslapio vaizdas nepasikelia i virsu (nera matoma ka ivedineji i paieskos
langeli ir tenka pakelti rankiniu budu), o jei angliska - pasikelia.