Tema: Re: android 5.1.1 ir dialeris
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-26 20:28:55
Tai cia tada tavo tekefonas man skolingas, o ne tu :-)
O siaip tai as axuel kai pamaciau ta Lolipopo liudeseli, po Nova launcherio
sumetimo pirmas darbas buvo susirast kazka, kuo naudotis imanoma (man
pirmiausiai uzkliuvo kad realiai 0 informacijos matosi originaliam address
booke / dialery). Blet, kas per durnos mados paskutiniu laiku ivairiu OS
grafiniuose apipavidalinimuose - nulis informatyvumo, arkliski sriftai ir
dar didesni tusti nenaudingi plotai bei slykstus apvalus arba kvadratiniai
plemai i kuriuos talpinamos ikonkes arba ten kokios nuotrauku nuopisos. Toks
jausmas, kad orientuojamasi i vaikus iki taip ~3 metu arba atitinkamu
protiniu sugebejimu vyresnius asmenis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/