Tema: Re: Rekomenduokite gera Android reminderi
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-14 16:29:11
On Fri, 12 Feb 2016 21:51:30 +0000, Rimas wrote:

> Aš pvz galėčiau mokėti kažkokia tai dalį pradinės kainos. Bet esmė ne

Teoriskai visi pasiryze, o kai ateina reikalas tai paprastai nusprendzia,
kad jiem gerai ir taip, esama versija tenkina ir upgreidas "neapsimoka".
Just ask m$ :)

> čia.
>  Esmė tame, kad jei tavo softas bus "senas" ir neunikalus, tai naujus
>  jūzerius, o tuo pačiu ir $ matysi kaip savo ausis.

Tai kad nauju juzeriu siaip ar taip beveik nebera, rinka is sprogstamo
augimo perejo i brandzia stagnacija. Visi kam reikejo smartfono ji jau
turi. O like nors ir perka smartfonus, bet jais kaip tokiais nesinaudoja.

Apskritai, visu platformu app storu rinka tokia kokia ji yra dabar
gerokai atsilieka nuo gyvenimo realiju. Ir ilgainiui tures drastiskai
keistis. Tiesa pasakius, jau senai turejo pasikeist. Nes nuostolingu
lavonu kiekis yra apie 97% (uzdirbo maziau nei ikisho), dar pora %
laikosi "ant 0" ir tik procentas ar pan isvis kazka uzdirba. Skaiciai
drastiski ir ilgainiui netvarus.

> Na sutarėm dėl unikalaus softo. Bet jei softas toks, kurių yra n+1, ir
> keli
>  iš jų tikrai gerai dirbantys, tai dauguma pasirinks tą, kuris yra
>  naujesnis, turi daugiau fyčersų, ar kurio feedback geresnis. Ir vėlgi,
>  jei bus viskas +/- panušu, tai rinksis naujesnio release, nes jis yra

Tik kad dauguma juzeriu apskritai neturi zalio supratimo, ar softas
"naujas" ar "senas". Nelabai ir domisi.

>  suportinamas, o anas jau užmirštas ir niekam nereikalingas. Kaip
>  groundhod :)

Anas tai netgi uzsitarnavo, nes tai pilnas bugu studento projektelis.
Atitinkamai studentiskai ir susnargliuotas.

--
kthxbai.