Tema: Re: ОС Windows 10 Mobile получила дату своей смерти
Autorius: amenox
Data: 2015-12-14 17:34:23
Jei kalbėt apie desktop programų versijas tai taip, jų išvis nėra mobiliose
versijose. O jei kalbam apie tuos universalius appsus iš apsų šopo, tai jos
iš esmės tos pačios. Na salyginai aišku. Grubiai šnekant ar mobylkoj ar ant
PC leidi yą pačią programą, ten tik sumasteliuota priklausomai nuo naudojamo
ekrano. Savaime suprantama tie appsai iš šopo yra modernizuoti lietimui,
todėl ant dektopo nevisada praktiški.