Tema: Re: Išdaviau MS - tapau iOS naudotoju :(
Autorius: Exo
Data: 2015-12-08 09:37:07
prie ko Ms'as aš apie googlą jobalfone... :)

Exo

"Yvl"  wrote in message news:n44f0n$sai$1@trimpas.omnitel.net...

kiek tau MS moka uz piara? :)

"Exo"  wrote in message news:n43goe$96e$1@trimpas.omnitel.net...

Jo darau, anksčiau 100% nieko apie IT neišmanančių žmonių naudojosi normaliu
servisu, dabar naudojasi N metų senumo technologija... ir man giliai
nusispjaut kieno čia kaltė esmė pats faktas, jog tai yra žingsnis atgal ir
labai didelis....

Exo

"news"  wrote in message news:n3nl4t$i84$1@trimpas.omnitel.net...

On 01/12/15 13:42, Exo wrote:
> Pas tavo jobalį tai išvis po defoultu guglas konfigūrinasi per pop, čia
> neseniai pamačiau tai vos neprisėdau, kuriame šimtmetyje laikas
> sustojo...., bet gal ai baigiam, nes argumentų teiginiams "nx geriau kai
> yra tas ar anas ir nx man nors koks nors progresas" ir panašiai tai
> nelabai turiu :)

siaip jau pas "jobali" anksciau buvo push su google, kol neisejo ios
native gmail appsas. Daryk isvadas.