Tema: Re: Pagaliau telefonas kuri beveik galima pirkt...
Autorius: Rimas
Data: 2015-11-03 16:45:51
On 2015.11.03 14:30, Bronco wrote:

> Jei į šitą reikalą pažiūrėti plačiau, tai ne tik pas Nexus tai veikia.
> Turiu omenyje bet kokius ragelius, kurie palaiko pvz. CM ir jo
> giminaičius. Saugumo prasme tai gal net geriau už Nexus su stockiniu
> firmwaru, nes naujausias kodas leidžiamas vos ne kasdien, tik nepavark
> updeitintis :)
>
> Mano galva, jei telefą palaiko CM ir jo geležis pakankamos kokybės,
> tai galima nebekreipti dėmesio į stockinius UI. Nepatinka, pašalini ir
> ramu.

Tai, kad ir tas CM stabilią versiją "gimdo" kone tiek pat, kiek ir koks
samsung ar pan. O su visokiom nightly versijom tai tokia vargo vakarienė
kartais...
Geriau aišku turbūt tas CM (jei veikia +/- viskas) nei koks touchwiz ar
pan šūdeliukas, nu bet vis tiek toks abejotinas variantas. Nežavi mane
tie darbščiųjų rankų būrelių kūrinėliai :)