Tema: Re: Ką veikt su OnePlus 2 pakvietimu?
Autorius: Vacys
Data: 2015-10-09 11:11:40
Phonearena prastai ivertino sita aparata. Vienas is minusu - prasta pokalbio
kokybe
http://www.phonearena.com/reviews/OnePlus-2-Review_id4075/page/4

"skaitytojas"  wrote in message news:mv65o5$pot$1@trimpas.omnitel.net...

su pazistamu skambinom konkrecioje vietoje (uz miesto prie ezero) is to
pacio tinklo kaip as (omni), tai toks isspudis, kad kazkas pas
oneplusone nedadirbta, nes pas kolega rysis trukinejo, kai pas mane  su
seniena HTC Desire Z buvo viskas ciki. Bet gal tai buvo konkretaus
aparato brokas. Anyway sitas faktas zavesio sitam brendui nepridejo, nes
mane dar bande itikinti koks cia geras dealas su tuo aparatu, ta prasme
koks pigus ir kiek jis ten visko turi.