Tema: Re: Samsung S5 ir SSD
Autorius: Baterijas
Data: 2015-09-14 00:58:24
Kaip supratau SSD čia ne prie ko (gal kietąjį diską vadini SSD?). Taip pat,
USB3, panašu, tau nereikia ir užtenka USB2.
Su visom mano matytom pigiom/kinietiškom wifi dėžutėm yra problemų, nes jos
arba verčia naudoti savo app'sus (su limituotu funkcionalumu), arba prastai
palaiko protokolus reikalingus failų valdymui (SMB, FTP, etc).
Aš pats naudoju "Kingston MobileLite" priėjimui prie disko per wifi. Bet tik
todėl, kad jis moka atlikti specifinę man reikalingą funkciją. Jeigu
turėčiau galimybę, visada rinkčiausi OTG.
Žodžiu, jei gali, naudok OTG ir net nežiūrėk į WiFi pusę. Juo labiau, kad
nieko kompaktiškesnio už OTG nerasi. Taip pat, pagalvok ar tikrai reikia
USB3.

"bargain"  parašė naujienų news:mt3qh5$tk1$1@trimpas.omnitel.net...

YraSamsung S5.
Reikia naudot 1tb duomenu SSD. Arba puse tero su galimybe veliau
keisti iki 2tb.
Jungti arba per wifi, arba usb3 otg laidu.
Kaip galima mazesnio dydzio, turio ir svorio.

Biudzeto lubos viskam 300€ su pvm.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/