Tema: Re: Pagaliau ir Lietuva suzinojo apie Coolpad'a
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-02 17:26:34
Nu FHD tikrai is plansetes nepadaro telefono ir atvirksciai - prastesne
rezoliucija telefono nepavercia plansete.
Kamera - nu toks daiktas, kuris priklauso nuo kiekvieno asmeniniu
preferenciju, man, pvz., uztenka tokios, kad nufotografavus, tarkim, A4
formato lapa as galeciau be problemu iskaityt teksta. Graziu vaizdu
fotografavimui yra fotoaparatas, o ne salotu pjaustymo lentele.

O plotis tai taip, sutinku, kuo mazesnis, tuo geriau, tik velgi, jei jau
apsimest, kad plansete yra telefonas, tai kabinetis prie milimetru galima
tik jei kisenes pas tave grieztai standartizuotos ties 105mm, priesingu
atveju skirtumo kad ir su minetu Asusu (108.9mm) nepajausi -> sitas
kriterijus, kaip apsprendziantis ar plansete tinkama naudojimuisi kaip
telefonu yra tik tavo asmeninej hierarchijoj. Man va 5.5" ekrano istrizaine
yra riba per sukastus dantis.

Ir galiausiai - su kuo sutinku pilnai - Coolpadas (t.y. jo produkcija) yra
pigus. Kaip ir ne vienas jau iki siol grynai kinu brandas bando lipt i
pasauline rinka. Bet nieko ten superunikalaus nera, va tau pagal praktiskai
visus parametrus tas pats arba net geriau (tame tarpe ir plotis!!! :-)),
tik, zinoma, brangiau -
http://www.gsmarena.com/hp_slate7_voicetab_ultra-7013.php. O prasinesus per
kitaicus as nei kiek neabejoju, kad rastum kruvele panasiu daiktu, tiketina,
net ir pigiau, klausimas tik ar labiau sh... :-)

Zodziu - turi daikta, dziugina - zajabys, bo kitaicai ne tik atvira sh
gamina. Bet iki apibudinimo "rimta kontora" jiem oi dar kaip toli, 2
biudzetiniu telefonu pateikimas Europos rinkai ir tavo asmenine gera nuomone
apie juos yra tik pirmas zingsnelis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/