Tema: Re: Kas nors išsiaiškinote, kaip veikia Google Photos?
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-14 20:57:16
Nu nepersistenk gal su palyginimais, funkcionalumo poziuriu 2007 nuo 2013
skiriasi labai nedaug ir tie skirtumai realiai aktualus max 5% vartotoju,
principe jei ne ne 100%-tinis suderinamumas su naujaisiais formatais, tai ir
2003-cio daugeliui (pabreziu - daugeliui, o ne absoliuciai visiems) pakaktu.
Siaip visai rimtai idomu ka konkreciai tokio radai (domina butent tavo
rastos ir realiai naudingos naujoves, o ne kokie nors simboliniai
pagrazinimai ar navarotai is serijos anksciau reikejo 3 peles clicku, o
dabar uztenka dvieju)?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/