Tema: Re: Kokia mūsuose populiariausia e-knygų skaityklė?
Autorius: svk
Data: 2015-07-14 11:42:40
Esu konvertavęs, nes yra pdf'ų atpažintų ir sukištų į pdf atgal su fontais,
kurių kindlas nenori pažinoti ir tada tam tikrų lietuviškų raidžių nerodo -
palieka tuščiu tarpus. Tai ir darau konvertacijas tokiais atvejais, bet
užima tas procesas gal 10 minučių, kartais reikia pardaryti, nes formatas
pasikeičia, vaizdas gaunasi nepatogus naudoti ir pan. Todėl ir sakau, kad
jei galima nekonvertuoti, tai skaitai sau ir tiek.
Esu konvertavęs ir į spec kindlo formatus, bet nieko labai geriau negavau.

"rr"  parašė naujienų news:mnvtah$uln$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.07.13 10:27, svk wrote:
> Aš pridėčiau, kad visokios konvertacijos yra nesamone, jei skaityklė
> kažkaip perskaito ir be klaidų rodo - ir laikas ir vargas bereikalingas.

Užsiundai ant direktorijos konverterį ir turi viską patogioj ir tinkamoj
formoj, kame ten vargas? matyt, nieko nesi konvertavęs.