Tema: Re: Sony Xperia LT klaviatūra ?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-07-08 09:40:18
Man dar patinkančios savybės: vienu metu gali naudoti keletą kalbų
(screenshot'e ant tarpo mygtuko dega LT/EN mano atveju).
Tad jis žodžius taisyti pasiūlo abejomis kalbomis.

Praktiškai nebesistengiu tiksliai pataikyti rinkdamas žodžius. Jei matau,
kad parašiau su klaida - virš klaviatūros jau būna teisingo žodžiu
pasirinkimas (tiek LT kalba, tiek EN, jei rašau kažką užsienio forumuose).

"Zyza"  wrote in message news:mnhdnf$h2v$1@trimpas.omnitel.net...

Liuks, dėkui labai, pradėjau naudot, žiūrėsim kaip prilips :)