O gal tu atsisakyk visu korteliu, pasidek pinigus i sloika po obelim, o dar geriau - pasikeisk isvaizda arba lyti ir isvaziuok gyventi i Amazones dziugles - ten visiem tikrai px tavo asmeniniai duomenys :) Del banku - nupyzdino maz kazakada is kreditkes 5k litu, parasiau bankui pretenzija - per pora savaiciu grazino ir tiek ziniu - tai ar ne px kur kas ten gali teoriskai tavo korteles duomenis nuskaityti. Anksiciau bare visa kortele nusinesdavo ir parnesdavo parasui ceki - ir ka, isgyvenom kazkaip. As galvoju, kad tiesiausias kelias negauti reklaminiu SMS, nors ir ne teisingiausias, yra isidiegti spam filtra. Nes kitaip uzsipisi kariauti su visais spameriais, kuriu tik daugeja. "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:mjbps7$8a8$1@trimpas.omnitel.net... > > > "ejs" parašė naujienų news:mj9l33$ne5$1@trimpas.omnitel.net... > >>jei labai reikia, galima nusipirkti skaitytuvą ir išsiaiškinti. > > Teisingai, taip ir padarysiu kada nors :) > Tačiau aš apie tai, kad bankas nesuteikia informacijos klientui apie jo > naudojamą mokėjimo priemonę. Mano manymu klientas turi teisę žinoti kokių > duomenų praradimu rizikuoja naudodamas vieną ar kitą mokėjimo ar nuolaidų > suteikimo būdą. > >>ir galvoji kad iš juostelės juos gauna? > > "Mano Rimi" atveju manau, kad juostelėje yra tik, ID, o vardas ir pavardė > paimama iš vidinių Rimi sistemų, kur suvesta registracijos informacija. > Tačiau bet kokiu atveju pirkėjo vardas ir pavardė yra perteklinė > informacija kasininkui. >