Tema: Re: HTC One M8s
Autorius: Aladdin
Data: 2015-05-07 08:24:16
Na aš ir visus flagmanus praknisau, tai labiausiai buvau nusitaikęs į Z3, ale kai užmačiau daug
verksmų apie susibraižymą čiut ne kišenėj vieną nešiojant - užmečiau tą mintį. Iš esmės tas m8s
vienintelis likęs variantas, pagal spartą kažkas panašaus į m8, nėra tos debiliškos kameros, tik
neaišku kaip ta su 13mpix veikia na ir laikyti manau turėtų, nes ir batareika talpesnė ir procas
silpnesnis. Reik tik normalesnių apžvalgų:)