Tema: Re: Cia tik man vienam iphawnas6 susibraižė?
Autorius: Caponi
Data: 2015-04-25 22:32:47
Aha, atsimeni kaip as kazkada apie tas nepavykusias gorilas snekejau
pasiremdamas savo Motorolos pavyzdziu? :-)
Vat ir tau gaidiskas egzempliorius papuole... Ir jei jau toki gavai, tai
braizosi jis, panasu, nuo ore sklandanciu nematomu dulkiu daleliu - arba
atsikratyk juo kol nevelu, arba plevem apklijuok...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/