Tema: Re: ar cia tik man vienam susikniso weather and clock widgit?
Autorius: [mikro]
Data: 2015-03-31 12:54:02
jo yra viskas ok, settingsu punktas nesamoningai pavadintas - units. o kad
po juo pakistas ir slankiklis tai nedasilo:)

"Caponi"  wrote in message news:mfdq73$k0u$1@trimpas.omnitel.net...

Updeitinimosi intervalas turetu but settinguose:
http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=651112&st=20#entry38788292

Screenshotas slepiasi po spoileriu, intervalas turetu keistis virsutiniam
meniu punkte sliauziklio pagalba (pats nebandziau, kol kas bandau
pasinagrinet kas yra kas :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/