Tema: Re: Truputis WPoidinių naujienų:)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-03-19 08:16:50
tu apie appsus? Ar manai, kad MS ir G dabar puls kopijuoti planšetę su
prilipdyta klava ir CPU prastesniu už mano 2 metų senumo mobilką? :)

Pirma oponuojanti mintis apie action barą viršuje, kuris pas androidą
buvo senokai ir tada atsirado pas obuolius. Pats taip pat turiu visas
platformas, bet androido beveik nebenaudoju. Reiktų 5 pasinagrinėt
plačiau ką vėl nukopijavo :)

--
Deivis [persona], Vilnius
Passat 2.0 FSI '08 4SALE / A4 1.8 tq 4SALE