Tema: Re: ar yra koks paprastas budas sulietuvint motorola moto g 2 gen
Autorius: Ridas
Data: 2015-02-19 06:30:57
aciu

"ejs"  parašė naujienų news:mc2l1k$s72$1@trimpas.omnitel.net...

2015-02-18 11:57, vrm rašė:
> Arba pasikeisti sim į usim ir automatiškai susilietuvins (ant one m8
> susilietuvino nors lt kalbos sąraše nebuvo)

Esmė ne kažkieno sudarytas sąrašas, o kurios lokalės sukompiliuotos
Android'e. Jei lokalė nesukompiliuota, bet koks, net ir pats geriausias
sąrašas bus bejėgis. Gausi arba fallback'ą į en_US, arba, kritiniu
atveju, į c_C.

Automatika aš netikiu. Android'as parinko sistemos lokalę pagal
operatorių. Kaip jis tai padarė - aiškinkitės, kas netingit ;)

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not