Tema: Re: omnitel verslas>privatus
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-02 02:19:39
Dalinai i tema - berods girdejau, kad isejus, o paskui grizus pas Omni, jie ta auksini ir kitus
statusus atstato. As nelabai suprantu, kam ju reikia, bet jei tau aktualu, labai norisi Omnio ir yra
sansu daugiau naudos ispest pabegiojant pas "tarpinius" operatorius, tai pasitikslink sita info ir
pirmyn :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/