Tema: Re: CROSS: reik samsungo galaxy S2 Balto
Autorius: padugne
Data: 2012-03-11 23:52:32
On Sun, 11 Mar 2012 23:20:56 +0200, Zyza wrote:

> Ammm o kuo blogai ? Visi testai rodo, kad maziau energijos ryja,
> kontrastas geresnis.

Jau kelinta karta: visi VIDEO testai taip rodo. O jei video neziuri, tada
amoledai energijos ryja ~2x daugiau.

Kas del kontrasto, tai reikalai keiciasi. Nauji amoled jau nebera tokie
"juodi" kaip anksciau, LED'ai net "isjungti" truputi sviecia (kruva
measurbatoriu jau uzsirakine sandeliukuose fotografavo savo nexusus ir
skundesi kad tipo "nejuoda").
Plius ju maximumas visiskai juokingas (zy most advanced siam momentui
Galaxy Nexus isstena juokingus <250 cd/m2). Mazdaug truputi daugiau nei
puse to ka iphone4. Sauleta diena lauke tai yra saks ir kontrastas arteja
prie 0.

Plius jis ta max ryskuma gali palaikyt tik trumpa laika, veliau ji mazina
kad neperkaistu valdymo elektronika.

--
kthxbai.