Tema: Re: koki tableta ?
Autorius: Doxlas
Data: 2012-12-07 15:09:51
Taigi vien tai, kad pilna forumų tokių kaip XDA, custom ROMų kūrėjų, rodo
kad ir dėl tų "2%" yra kas stengiasi. Gamintojai, tai jo, uždėję skersą,
palikę nemažai aparatų su 1.6-2.1 androido versijomis. Ogi daug naujų
programų markete reikalauja kaip min 2.2 android versijos. Va ir tenka tokio
aparato savininkui pasidomėt, kaip upgradint devaisą.