Tema: Re: MS SQL Server R8
Autorius: CurrentUser
Data: 2016-10-13 18:29:11
Ot tai aklas, pats gi turejau pamatyti.
Pas mane yra dar freewarinis "SQLBackupAndFTP" softas, bet irgi įdomus
atvejis, kad jei atlieki rankiniu būdu, tai viską puikiai sutvarko, bet
paleidus automatiniam režime, sako, can't open backup device.
Matyt,specialiai qrvos sukuria tiap, kad pirktum pilna versija.

"CurrentUser"  wrote in message news:nto415$dd8$1@trimpas.omnitel.net...

Tikiuosi prisegti ps atsakys į klausimus.
Radau lygiai tas pačias bėdas ir gūglėj, bet išsamaus atsakymo neduota:
https://community.spiceworks.com/topic/608718-maintenance-plans-not-showing-up-for-sql-server-2008-r2

"Lapinas"  wrote in message news:ntnt4k$8nk$1@trimpas.omnitel.net...

Pirmiausia su dešiniu ant server, tada properties ir general tab`o product
eilutę įpostink.
Tada galima bus kažką konkrečiau pasakyt, nes įpostinai, kad tau nerodo MS
SQL Agent, tai gal Express edition pas tave.