Tema: Re: antivirusine
Autorius: Salas
Data: 2011-12-19 16:36:48
Useris turi userio teises, bet tvarkyti kompo tai jungiasi adminas, su
admino teisemis :)
Siaip mano patarimas, ir praktika, kuria pats naudojuosi:
Jei kyla itarimas, kad vartotojo kompas uzkrestas virusu, per remote
management pasijungus reikia susikurti nauja lokalu uzeri, su admin
teisemis, kurio vardas ir pass daugiau niekur nera naudojami tinkle.
Tada prisijungus lokaliai tuo vardu, jau galima be baimes pradeti kova su
virusais :)