Tema: Re: Q: windozės neprieina prie primontuoto ubuntu dalmens šakininio katalogo
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-19 23:13:12
Vasaris rašė:

> Na man reikia prieigos iš win=>ubuntu.

Nesvarbu iš kur (klientų) tau reikia, kai/jei nepasiekiama/nepateikiama
jau iš ten (serveris), kur tu kreipiesi. Keista, kad tau šiuo atveju
neaiški problemų takoskyra tarp kliento ir serverio; pagal viską ji jau
ne kliento pusėje, o jei ir jo, tai siūlo galą užčiuopsi serverio
log'uose. Tai dar sykį: žiū į *serverio*, t.y. samba log'us.