Tema: Re: Virtual OS ir Windows legalumas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-11-12 01:33:09
    Man cia paprastam osui (ne server), virtuali testavimo masina, gal emergency development priemone, tipo sprogo darbinis kompas, pvz. as padares visko virtualke ir ant kito kompo ja  paleides kazka staigiai pataisau jei reikia na ir siaip visi source viskas kas susija su tuo projektu, zodziu pilnai veikianti sistema, ten ir stovi... galima sakyt backupas tik su konfiguracijom kiekvienu reikalingu failu ir veikiantis sistemos testinis variantas + source :)