Tema: Re: encryption
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-10 11:13:33
Turi galvoje, kad apsisaugoti nuo "man in the middle" tipo problemu? PGP tam
netiks? O jei koks Word'o ar Excel'io dokumentas tai ju shifravimas irgi
ganetinai stiprus - uztenka tik slaptazodi rimtesni uzdeti.

"Info"  wrote in message news:j9g4c5$iij$1@trimpas.omnitel.net...

Trucrypt, tai jis labiau tinkamas flash ar kazkoki volume uzcrptinti, jis
tikrai geras sitam reikalui, bet pvz. file, tai kaip pvz. siunti file
emailu, dalis key pas tave,kitas dalis pas destination, tai va cia toks file
encryptionas, ta prasme pati siunciama file,kad butu galima encryptinti..
aciu.