Tema: Re: NT Hash decode
Autorius: MinVodai
Data: 2011-08-19 19:16:48
Butent, FurFur, as is tu, kuris parodo, kad su saugumu  neviskas gerai :)
O jei rimtai, tai...  kaip pavadinti toki admina, kurio sauguma "supisa
advance useris", anot Didzkio ???  :)
Kaip bebutu, man irgi nepatiktu, jei kas po mano darza lakstytu
neperspejas.  Tam ir yra taisykles, kad jas lauzytumem ;)
Na tikiuosi, po kokiu 4 dienu bus baigtas rainbow rt failiukas, o tada
bandysim lauzyti SAM koduka :)