Tema: Re: Np ir exelis
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-06-23 12:10:37
Excel yra tikimybe prarast informacija, dabartiniai exceliai kiek geriau dirba, bet seniau budavo jei dokumentas netilpdavo  i atminti  tai kad neprarasti duomenu budavo prarandama dokumento struktura,  toki dideli faila pastoviai irasinejant galimi ivairus atvejai kai kazkas nedasaugota ir pan kada prarandama duomenys + kada ju bus daug nebus dirbama greitai ir t.t... na zodziu excel naudot kaip saugykla yra labai nerimta ir neprofesionalu norint kad informacijos tikrai neprarasti, nekalbu jau apie tai ka jus darysite jei verslas plesis dauges zmoniu kurie tures dirbt su sarasu tokiu, vienu metu negales dirbt ne 10 ne 20 zmoniu su tais duomenim, o greiciausiai tik 1...