Tema: Re: Kada Windows'ai kuria "recycle" folderi...
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-23 18:54:24
"itikas" <bilekas@takas.lt> wrote in message news:iet48a$c4i$1@trimpas.omnitel.net...
> Nelauzant - nelabai. Ne kompas gi (na gal tiksliau kompas, bet ten savi
> niuansai). Kazkaip tikejausi, kad galimai tokiai protingai sistemai kaip
> windows nurodyti kur ji gali savivaliaut, o kur tegu nekisa savo... (net

Supranti, windozės gerokai per toli protingumo kriterijų, nes jos daro prielaidą, kad ir tavo TV box'e bus windozės, ir skalbiankėje ir žmonos vibratoriuje ;-)

Mano pasiūlymas apėjimui būtų pasidarykt .bat failiuką, kuri spragtelėjus prieš išmetant USB atmintinę, būtų išmetami minėti aplankai. Tai tikrai nesudėtinga.