Tema: Re: kaip sutramdyti mshta ?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-12 21:27:19
"sbalen" <mail@mail.lt> wrote in message news:ie2lau$n01$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas valanda kazkas bando paleisti mshta su parametru "http:
> \\..visoks_brudas_.com". NODAS sureaguoja, kad tame puslapyje virusas ir
> neleidzia listi.
> Taip ir dauginasi mshta kaip triusiai, kai noriu suzinoti, kiek valandu
> kompas ijungtas, pasiziuriu task manageri :)...:(
> Registre neradau, turimi valytuvai nepadejo.
> Kur ieskoti kenkejo ?

Kreivose rankose :-)

Skanuoti reikia ne iš apkrėstos sistemos, o iš išorinės, žinomai saugios. Kaip tą padarysi - fantazijos reikalas. Du paprasčiausi atvejai - įkrovos CD su antivirusu (saugiausias metodas), arba HDD su apkrėsta instaliacija įdėjimas į kitą kompą. Patikimai išvalyti sistemą iš jos pačios - neįmanoma. Jau nekalbant apie tai, kad gali likti atviros ugniasienės ir pan. Aš tokiu atveju pasirenku švarų perinstaliavimą.