Tema: Re: Domenas ir profailai tinkle
Autorius: bertas
Data: 2010-11-17 15:54:46
2010.11.17 15:35, Vasaris rašė:

> Nustebo tūlas kompiuterastas, kad nemokamoje pagalboje negavo sidabrinių kulkų dėžutės ir kad jo dar su šokaladukais neapdalino  :-)

> Mokink mokink :-) Aš irgi būnu nepatenkintas, kai mano nosytę į mano kakutį kas nors įbedžia.

> Nu tai chown/xcalcs utelės ir pirmyn!

> Aš tai paskaičiau viską, ką parašei, o mano krištolinis rutulys, matai, apdulkėjęs.
>
> ta prasme pas tave aplankai, į kuriuos saugoti nurodyti maždaug taip: \\192.168.0.1\Sharas\%username%?
>
> Ir pakeitus į tarkime \\192.168.1.1\Sharas\%username%, vis vien neveikia?

Būtent taip. Matai jei bučiau pakūręs naują serverį, pakeitęs IP adresus
- tada problemos kažkodėl jaučiu, kad nebūtų - failai persikeltų į naują
vietą. Deja šis atvejis ne tas - tiesiog failai perkelti į kitą kompą.
Todėl XP kažkodėl ieško failų senoje vietoje, kad galėtų juos
nukopijuoti į naują. Nors GPO nuimta varna, kad perkeltų failus į naują
vietą. Praleista ir gpupdate /force - tas pats.

> [...]
>
> Visų pirma išmok komentuoti normaliai - po tekstu, o ne virš jo. Nebent gyveni pas arabus, kur anie skaito iš dešinės į kairę ir iš apačios į viršų.

> O į newsus laiko postinti bile ką yra? :-)

> Nenervina. Na visiškai nenervina :-) Kaip tik pramoga :-)
>
> Pakeistum elgesį - gal ką ir naudingo gautum.

Negali neįgelti?
Tarp kitko visuose tavo postuose tas pats, tai kažkaip nuomonė peršasi
savaime ....