Tema: Re: Papildoma sakiciu klaviatura ant noutbuko - kaip susikonfiguruot
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-03 12:57:40
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:iaraka$8rt$1@trimpas.omnitel.net...

> Shudas tada.

Ne šūdas, o mikrosuksai. Pas juos amžinai taip - pagaili įdėti dar vieną ar kelis separacijos sluoksnius, vietoj to, kad apgalvotų iš anksto. Jie paprastai tuos pakeitimus už jūsų pinigus išleidžia "sekančioje" OS.

> Onanizmas biski gaunasi...

Tai tik pačio pirminė reakcija. Įprasi - net negalvosi. Aš, pvz.: niekada ant jokios klavos neišjungiu LT į EN koduotės, ir visus šauktukus, etas, diezus, ampersandus, žvaigždutes ir ko surinkinėju per Alt-Gr.