Tema: Re: live mail 2011...
Autorius: Ramaas
Data: 2010-10-24 14:50:55
Juk tai beta versija dar 2011 metu nesulaukem o jau paleista,
ne mes vieni skundziames, kai gaus nusiskundimu ne viena ta
klaida istaisys ir padarys noriu kad sokinetu noriu kad nesokinetu
temos. Man patiko viena isokusi teme kuri jau metai buvo uzmirsta
as buciau ten tikrai prie jos nejas o ji bac ir isoko nes kaskas netingejo
parasyt giliai zemin nueidamas i 2009.

R.

"amenox"  parašė naujienų news:i9sart$4b0$1@trimpas.omnitel.net...

Na ten is esmes tas rusiavimas neblogas, kai iskeliami i virsu naujos temos,
bet kodel jie suskaldo juos i gabalaus tai nelabai supratau, ypac kur
attachmentu yr. Reik tiketis istaisys gal, kol kas downgrade.