Tema: Re: Svetimu disku svetimu failu perziurejimas kopijavimas
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-17 22:43:15
Levas rašė:
> o sitos machinacijos nepanaikins mano navarota kur galiu ieiti i
> "System Volume Information"? Nes ten kartas nuo karto tenka traukti
> senus registry failus. Dabar uztenka uzdeti "sharing", ismeta klaida,
> bet failus visus galiu ciupineti. Ne viena uzpimpiliuota kompa esu
> atgaivines per sita gala.
>
> C:\System Volume
> Information\_restore{65595EF7-B018-47C5-BF94-A1B845225532}\RP1289\snapshot

Registry būdas skirtas XP Home Edition, (su)veikia iš karto ir reiškia
security tab on/off (paranku įsidėti į regedit'o favoritus), nors iš
tikrųjų tai safe mode režimo įjungimas; tai ir reikėtų prisiminti, kad
išsiregistravus ar perkrovus os, nebūtų siurprizo, kai welcome lange
matomas/įmanomas tik administratoriaus login'as.