Tema: Re: WinXp Input Language?
Autorius: Robix83
Data: 2010-03-16 08:25:26
Įsivaizduoju kokia švara kompiuteryje pas žmogelį, kai 3 skirtingos OS
sugrūstos... :-\
Beje, jei tikrai būtų žinojęs, ko jam reikia, būtų manau ir teisingą CD
susiradęs, o ne kažkokį kastratą.
Šiaip ar taip - multiboot'ui lenkiuosi, esu susipažinęs ir draugauju su juo,
nepergyvenu jei kažkokios vienos pagalbinės programėlės nežinau, bet šis
atvejis mane tiesiog nustebino, ant kiek žmonės gali būti išradingi... :D

"d@lgis" <dalgis.trinti@freemail.lt> wrote in message
> Tu nezinai,  kas yra BootCamp? Nepergyvenk, nebutinai turi viska zinoti:)
> Puikus daiktas ir puikiai veikia.
> Tas zmogelis - architektas, patikek, labai gerai zino, ko jam reikia:D
> Va tik nepasiseke jam su LT po XP - tik toki instala turejo. Bet jau
> isprendziau.
>

> "Robix83" <lt.lendraitis@gmail.com> wrote in message

>>> 1257 (ANSI-Baltic) ir 775 (OEM-Baltic)  nebuvo, sukisau,  bet Add - LT

--