Tema: Re: Win7 legalumas?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-09 23:23:38
p. PxYra, jūsų trumpa atmintis, kaip yra su super-duper Windows saugumu, pradedant 3 vesija. Jau nekalbant apie tai, kad ką vienas žmogus sugalvojo, kitas būtinai nulauš.

Galiausiai užkniso jau man aiškinti - Windows'ai tai yra esminis produktas, kuris visada bus platinamas "nemokamai", nes tai vienintelis būdas prisirišti per visus galus vartotojus. Jei jis būtų faktiškai mokamas, ir to mokėjimo neitų apeiti (priemonę aš jau paminėjau), namų sektorius ant šitos adatos nesėdėtų, o su laiku nuliptų ir verslo nemaža dalis. Windows su savo API ir office'o duomenų formatai vienintelės dvi elementarios, bet mažne absoliučios priemonės, ant kurių sėdi M$ hegemonija. Visa kita - buliaus eššš, rinkodaros ir viešųjų ryšių priemonės.

Todėl M$ nors ir niekados viešai nepritars mano dabar pasakysimiems žodžiams, tačiau jie iš principo yra pasirengę tyliai duoti mandatą instaliuoti windozes visiems, kas tik tą sugebės pasidaryti, nes taip prisirišama prie platformos.